Thursday, March 6, 2014

Dem Karaköy


Çok sevdiğim bir yerden bahsedeyim ben size.

Siz de fırsatınız olursa gidin bir çaylarını için.

Zira buranın çayı meşhur :)

Çok çeşitli çayların içinde eminim hiç duymadığınız çaylara rastlayacaksınız.


dem karakoy 1



dem karakoy 2


Karaköy çok ilginç bir yer bence.

Arada derede karanlık, alelade sokaklarda çok elit mekanlar mevcut.

Acaba mekanlar çok mu klas, yoksa böyle bir yerde olduğu için mi bu kadar göze batacak hoşlukta?

Birbirinden güzel kafeler, restaurantlar mevcut, burayı bulamazsanız bile muhakkak başka bir yer keşfedersiniz.


dem karakoy 3



dem karakoy 4


Ben ikinci gidişimde bulamadım mesela. Karaköy Güllüoğlu'nda, börekti tatlıydı, derken çaylarımızı Dem'de içelim, demiştik. En sonunda PudraTozu'm dönercinin birine sordu -ki ben hala bulacağımızdan emin 'sorma yeaa bulurum ben' ayaklarındaydım- o şekil bulduk, ve "DEM"lendik.

Fotoğrafların çoğunu o çekti sağolsun, yerimden bile kalkmıyorum bu gibi durumlarda, şımarıyorum :)

Seçtiğimiz çaya gelince... Biz o kadar açılamadık, tanıdık bir çay olsun diyerek İngiliz çayını tercih ettik. Serde düşeslik var tabii, risk alacak değiliz :)

Böyle oturulacak genişlikte cam kenarlarına bayılıyorum. kıvrılıp kitabını okuyacaksın çayını yudumlarken..

Kalabalık öğrenci gruplara denk gelmezseniz, çok güzel kafa dinlersiniz.

Not alın ve bir gün gidin, bu iyiliğimi de unutmayın ^.^

No comments:

Post a Comment