Friday, April 18, 2014

Bir Mim Vardı Cevaplanacak :)

Uzun zaman önce Bir Dünya Fikir blogunun sahibi sevgili Beyza beni mimlemişti. Ancak bu zaman zarfında annemin gelmesi, gelir gelmez hastalanması (amipli dizanteri geçirdi), benim biraz hastalanmam üzerine de Pınar'ın doğum gününü kutlamamız, işler güçler derken araya zaman girdi.

Neyse bakalım neymiş sorularımız ve cevaplarımız :)

3 Soru Mimi:

1) Neden Blog Adın: Dikiş ve örgü işlerine yer verdiğim için el emeği mantığıyla Bahar'ın Elleri'ni kullanmıştım. Zaman geçtikçe bazı orijinal blog adlarını kıskanmıyorum değil ama 5 senelik emeğin sonucu blog adımın artık oturduğunu düşünüyorum.

2) Hayat Felsefeni Belirleyen Söz Nedir: Hayatımın her alanında felsefem olmasını, bunu sindirmeyi istediğim söz< "İşin Allah'a kalmışsa olmuş bil."

3) Kendinle ilgili üçü doğru dört şey nedir? (yanlış olanı okuyucu buluyormuş :)

1- Aceleci bir yapım var. Aklıma takılırsa hemen olsun isterim

2- Boş durmayı sevmem.

3- Uzun süre aynı odada yada aynı ortamda oturamam.

4- Piknik yapmayı severim :)

İlk anılarınız nelerdir? Hangi yaşa kadar inebiliyoruz?

Maalesef çocukluğa inme konusunda çok iyi değilim. :) Ama 4 yaşlarımı hatırlıyorum. Merdaneli çamaşır makinemiz vardı, çamaşırların suyunu nasıl sıkıyor diye merak edip parmağımı sokmuştum merdanelerin arasına. İşaret parmağımın dibinde 3 dikiş var :) O anı ve pansumanlarını hatırlıyorum.



Bu da doğum günümüzden bir kare :) Pınar'a yaklaşım 4-5 tane elbise diktim ilk fırsatta doğum günü anıları ve elbise postları arka arkaya gelecek inşallah.

Sabredip okuduğunuz için teşekkürler :)

No comments:

Post a Comment