Thursday, November 7, 2013

MİM # Benimle İlgili Yirmi Gerçek.








 Merhabalar, canım arkadaşım Makyaj Kelebeği beni geçen hafta mimlemişti, daha çok bekletmeden yapayım dedim, ona beni unutmadığı için tekrardan teşekkür ediyorum:)


 






1.Sevdiğim insana sadık ötesiyimdir, hayatımdan çıkınca mutsuzluk derecem abartı boyutlara çıkar. (Çok kötü bir şey biliyorum.) 






2.Dünyada en sevdiğim insan sanırım ablam. 






3. Saç tüyünden nefret ederim yani böyle etrafa dökülen - saçılan, nefret değil de tiksinmek doğru kelime, ciddi şekilde midem bulanır. (Kendi saçım olsa bile.)  






4.İkizler burcuyum ve tüm özelliklerini taşırım, gülerken bir anda ağlamak gibi. 






5.Dünyada alışveriş kadar beni mutlu edecek bir şey yok sanırım.






6.Kendi dış görünüşüme çok önem veririm, kilo aldığımdan ve bir türlü veremediğimden beri kendime özgüvenim çok düşük ve kendimi bu yüzden beğenemiyorum.






7.''Güzel'' kavramım her zaman bir tarzı olan kadınlar olmuştur.






8.İlkokuldan beri tam bir Marilyn Monroe hayranıyımdır.






9.Sevdiğim insanı çok severim ve maddi manevi her şeyimi veririm, sevmediğim insandan ise nefret ederim borcumu yine vermem. (Her duyguyu maalesef en uç noktada yaşarım.)






10.Sürekli kilo almamı sağlayan süpersonik hastalıklarım var; Tip 2 Diyabet, Pcos, Hormon B., Metabolizma Sendromu gibi…ömür boyu diyet yapmak zorundayım, son 1.5 yılda diyetimi bozduğum ve evden çıkmadığım için 10 kilo aldım, artık tombik bir insanım.






11. Çok fazla film, dizi, belgesel izlerim (olmaması gerektiği kadar) ama en büyük aşkım belgesel Türk-Yabancı Siyaset Tarihi en sevdiklerim.






12. Müzik arşivim oldukça geniş ve çeşitlidir, Miles Davis dinlerken beş dakika sonra Yıldız Tilbe’nin Delikanlım albümüne sarabilirim.






13.Köy ya da kırsal hayatı sevmem, gerçekler acıdır ama bende durum böyle nerde avm, nerde yüksek binalar işte öyle mutlu olurum.






14.Severek isteyerek başladığım blog tutma fikri, yaşanan çekişmeler, kavgalar, zaman zaman iftiralar dolayısıyla bana artık eskisi kadar zevk vermiyor, içimden eskisi gibi yazmak gelmiyor.






15.Hayatımdaki en mutlu anlarım üniversitedeyken çimlerde geçirdiğim vakitlerdi, o günlere dönmek çok güzel olurdu.






16. Yalnızlığımı çok severim, gocunmam, yalnızlığıma çok zor insan alırım.






17.Kendi hayallerimden önce ailemin istek ve ihtiyaçlarını düşünürüm, sadece kendimi düşünseydim hayat daha kolay olurdu, evet vicdan bazen sizi zora sokar.






18.Anaç bir insanımdır, ilişkilerimde olsun, arkadaşlıklarımda olsun, öğretmenliğimde olsun bu hep böyle.






19.İnsanlarla her gün görüşecek, her şeyi beraber yapacak kadar samimi olmayı sevmem, daha doğrusu bunun samimiyet olduğunu düşünmem (siz ne demek istediğimi anladınız), durum böyleyse çok çabuk sıkılırım, kendime ait boş zaman isterim.






20.Ders anlatırken karşımdaki insanın zihinsel sorunu olsa bile hırs yaparım anlayana kadar elli kere anlatırım, artık karşıdaki bıkar ‘’öğreneyim bari’’ der.






Hala yapmamış olanlar varsa hepinizi mimledim:)






Sevgiler.


No comments:

Post a Comment